מיצוי זכויות אקטיבי בעבודת המחלקות לשירותים חברתיים: הפרדיגמה של עבודה סוציאלית מודעת-עוני

נוצר ע"י סוקולובר-יעקובי, איריס; רוסו-כרמל, סיון; קרומר-נבו, מיכל
מסמך/מצגת19 עמ'עברית2016

מטרתו של מסמך זה היא להציג מהו מיצוי זכויות אקטיבי בהסתמך על שתי תכניות לעבודה עם משפחות בעוני, "משפחות פוגשות הזדמנות" ו"עבודה פרטנית לשינוי חברתי"

שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פריטי ידע קשורים

מחקר הערכה של תכנית NFTE: עיקרי הממצאים

NFTE מכוונת להקנות ידע בתחומי היזמות והקמת העסק כמנוף לרכישת כישורי למידה ופיתוח כישורי חיים. כמו כן, היא מעודדת עצמאות כלכלית, מסחר הוגן ומעורבות קהילתית. מטרותיו המרכזיות של מחקר זה היו לספק מידע שיהווה בסיס לשיפור התכנית ולהרחבתה שותפים: הבנק בינלאומי, ארגון מתן

מסמך/מצגת 2011

תובנות פעילות בזמן חירום רשויות ערביות

המצגת סוקרת פעולות ותהליכים שהתבצעו בתקופת הקורונה ב-34 רשויות מקומיות ערביות בהן פועלים ממצי המשאבים והמפתחים הכלכליים במסגרת מיזם מוארד שותפים: משרד הפנים, המשרד לשוויון חברתי

מסמך/מצגת 2020

שותפויות בין-מגזריות בישראל: תשומות, תהליכים ותוצרים

מחקר זה ביקש לבחון וללמוד את דפוסי הפעולה בשותפויות בין-מגזריות בתחום השירותים החברתיים בישראל. המחקר בחן תלת-מגזריות בהן קיימת מעורבות של ארגונים מהמגזר הממשלתי, העסקי ומהחברה האזרחית תוך בחינת פעילותם ותפקידיהם של ארגונים הנמנים על שלושת המגזרים שותפים: ממשלת ישראל, האוניברסיטה העברית בירושלים  

מסמך/מצגת 2016

סיכום הערכה של סביבת החינוך החדשה – תכנית לשינוי תפיסות חינוכיות למען קידום הישגים לימודיים

סיכום ממצאי מחקר הערכה שליווה את יישום פרוייקט "סביבת החינוך החדשה" בכיתות הכוון בחמישה בתי ספר בבאר שבע. התכנית מיועדת להביא לקידומם של תלמידים תת-משיגים המצויים בסיכון גבוה לנשירה ממערכת החינוך

מסמך/מצגת 2000
Send this to a friend