עידוד בשיטת נקודה: תכנית בית-ספרית לטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז ADHD

נוצר ע"י צ׳סנר, סטיוארט שמחה; קירשהיימר, איריס
מסמך/מצגת117 עמ'עברית2008

תכנית עידוד היא תכנית ניסיונית שמטרתה לספק שירות הוליסטי במסגרת בית הספר הכולל אבחון וטיפול בילדים הסובלים מהפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות וייעוץ והדרכה להורי הילדים ומוריהם. התכנית פועלת בשיטת נקודה, המדגישה את הקשר בין נוירולוגיה להתנהגות

שותפים: משרד הבריאות, עיריית ירושלים, קרן מנדל ברמן למחקר על ילדים עם מוגבלויות

פריטי ידע קשורים

אבחון מותאם תרבות: סקירת ספרות

הסקירה מציגה מגוון כלים ועקרונות לתכנון ויצירת כלים חדשים למניעת הטיה תרבותית בתהליכי מיון תעסוקתי

מסמך/מצגת 2010

האזוריות החדשה בישראל כרך 4: תכנון אזורי

מטרת סקירה זו, בנושא תכנון אזורי, היא לפרוש יריעת ידע רחבה באופן סדור ומתומצת. הסקירה משלבת ספרות אקדמית עם מסמכי יסוד שנכתבו על ידי ארגונים ציבוריים ופרטיים העוסקים במדע האזור ובאזוריות שותפים: משרד הפנים, מפעם, מרכז השלטון המקומי בישראל

מסמך/מצגת 2018

הכשרה מקצועית ותעסוקה בקרב נשים חרדיות: דו”ח מחקר הערכה מסכם לתוכנית ”צופיה”

מטרתה של תוכנית צופיה היא לסייע לנשים חרדיות להשתלב במעגלי עבודה איכותיים ומגוונים ולהתמיד בהשתתפותן בשוק העבודה לאורך זמן. ההערכה הנוכחית מכוונת לבחון את מידת הצלחת התוכנית בהיבטים של שלבי הביצוע השונים במהלך הפעלתה ומידת מימוש מטרותיה שותפים: משרד הכלכלה

מסמך/מצגת 2014

הערכת תכנית אבות ובנים על המגרש: דו״ח ביניים

דו״ח זה מהווה סיכום השנה הראשונה של מחקר ההערכה לתכנית ‘אבות ובנים על המגרש’. התכנית מציגה מודל לחיזוק הקשר בין אבות ובנים באמצעות פעילות ספורטיבית שותפים: משרד החינוך, משרד התרבות והספורט, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מסמך/מצגת 2014
Send this to a friend