דגמים של שיתופי פעולה למטרת קידום שילוב בגיל הרך: חקירה על בסיס הספרות והעשייה
מסמך/מצגת104 עמ'עברית2019
תקציר
הסקירה הנוכחית מקיפה סיכום מידע מן העולם ומישראל בנוגע למסגרות חינוך לגיל הרך מלידה ועד גיל הכניסה לבית הספר, שבהן משולבים ילדים עם צרכים מיוחדים, במטרה לחלץ דגמים של שיתופי פעולה למטרת יישום שילוב במסגרות אלה
שותפים: בית איזי שפירא, רשות המחקר במכללה האקדמית בית ברל
תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024סקירת רפורמות ותוכניות למניעה ולצמצום של השמנה בארץ ובעולם
מסמך/מצגת
2024