הם לומדים מחדש: תכנית התערבות חינוכית לקידום תלמידים בסיכון
מסמך/מצגת239 עמ'עברית2006
תקציר
במחקר זה נבדק כיצד ניתן באמצעות תכנית התערבות להתמודד עם צרכיו הייחודים של התלמיד. המחקר התמקד בשתי סוגיות מרכזיות: בחינת ההישגים והתוצרים של התכנית, ולימוד התהליך שעברו הצוותים החינוכיים המעורבים בתכנית.
תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024סקירת רפורמות ותוכניות למניעה ולצמצום של השמנה בארץ ובעולם
מסמך/מצגת
2024