window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-586188130'); (function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-KZJNG55'); למידה מהבית: איך נעודד את השתתפות ומעורבות התלמידים? - הג'וינט

למידה מהבית: איך נעודד את השתתפות ומעורבות התלמידים?

נוצר ע"י ברק-מדינה, ערן; חצור, אורלי
מסמך/מצגת11 עמ'עברית2020

תקציר

סוגיית ההשתתפות והמעורבות בלמידה מהבית מעסיקה את כלל בתי הספר בארץ, כנראה שאפילו בעולם. מסמך זה מציע עקרונות ודרכי פעולה על בסיס הניסיון והלמידה של 15 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים המשתתפים במעבדת הלמידה מרחוק בפריפריה, ניסיון שנצבר בשלושת השבועות הראשונים ללמידה מרחוק

שותפים: משרד החינוך

תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות

דילוג לתוכן
Send this to a friend