מבחר ממצאים והמלצות לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3
מסמך/מצגת39 עמ'עברית2020
תקציר
ממחקר טאליס הבינ”ל של ה OECD עבור מסגרות לגיל הרך, 2018
ארגון ה-OECD פרסם את דו”ח מחקר טאליס (TALIS), לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3 בארבע מדינות: ישראל, גרמניה, נורבגיה ודנמרק. זאת, במסגרת סקר טאליס 2018 להוראה ולמידה בגיל הרך .
הסקר השלם מתייחס לאיכות מסגרות לילדים בגילי לידה עד 3, ומסגרות קדם-יסודי לילדים בגילי 3-6. מדובר במאמץ בין-לאומי ראשון מסוגו בעולם, בהתייחסות למסגרות הגיל הרך בכלל, ובאיסוף נתונים והצגתם בפרט.
הדו”ח, מציג בפעם הראשונה תמונת מצב עדכנית ומקיפה על מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח המדינה בישראל, במגוון היבטים מרכזיים, בהשוואה בין המדינות הנזכרות. אגף מעונות יום ומשפחתונים במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מוביל את הצגת הממצאים ובחינתם יחד עם הג’וינט.
תגיות: ג’וינט- אשלים, אשלים, מוביליות, הגיל הרך, איכות מסגרות חינוך-טיפול, טאליס, TALIS, OECD
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024סקירת רפורמות ותוכניות למניעה ולצמצום של השמנה בארץ ובעולם
מסמך/מצגת
2024