fbpx

עיקרי דו”ח טאליס לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3

נוצר ע"י נועה בן דוד, יואב גוטמן
מסמך/מצגת39 עמ'עברית2020

ארגון ה-OECD פרסם את דו”ח מחקר טאליס (TALIS), לבחינת איכות מסגרות חינוך-טיפול עד גיל 3 בארבע מדינות: ישראל, גרמניה, נורבגיה ודנמרק. זאת, במסגרת סקר טאליס 2018 להוראה ולמידה בגיל הרך .

הסקר השלם מתייחס לאיכות מסגרות לילדים בגילי לידה עד 3, ומסגרות קדם-יסודי לילדים בגילי 3-6. מדובר במאמץ בין-לאומי ראשון מסוגו בעולם, בהתייחסות למסגרות הגיל הרך בכלל, ובאיסוף נתונים והצגתם בפרט.

הדו”ח, מציג בפעם הראשונה תמונת מצב עדכנית ומקיפה על מעונות היום והמשפחתונים שבפיקוח המדינה בישראל, במגוון היבטים מרכזיים, בהשוואה בין המדינות הנזכרות. אגף מעונות יום ומשפחתונים במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים מוביל את הצגת הממצאים ובחינתם יחד עם הג’וינט.

תגיות: ג’וינט- אשלים, אשלים, מוביליות, הגיל הרך, איכות מסגרות חינוך-טיפול, טאליס, TALISOECD

פריטי ידע קשורים

מרכז למשפחה- השירות המשלים למשפחות לילדים עם מוגבלות

תורת הפעלה. שותפים: ענבר זייתון, אוסנת אביבי, נעמה. תגיות: אשלים, מרכזים למשפחה, מוביליות, השירות המשלים,משפחות לילדים עם מוגבלויות.

מסמך/מצגת 2022

מפת הידע – מוביליות חברתית כלכלית

אתר מפת הידע מציג לראשונה את גורמי המפתח שמשפיעים על סיכויי ההצלחה בחיים של ילד או ילדה בישראל, מגיל לידה ועד החיים הבוגרים. האתר משמש מדריך מעשי עבור ארגונים הפועלים לקידום מוביליות חברתית-כלכלית בישראל בקרב אוכלוסיות מגיל לידה עד 35. המפה היא תוצר של מחקר פורץ דרך במגזר החברתי של ג’וינט ישראל-אשלים, קרן רש”י, ג’ינדאס […]

אתר 2022

דו”ח סיכום מחקר פדגוגית מסעות כשיטה לעידוד דפוס חשיבה מתפתח ותחושת שייכות עבור נוער בסיכון

המחקר בוחן את מידת השינוי בדפוס חשיבה ובתחושת שייכות של בני נוער בסיכון, לפני ואחרי השתתפות בתוכנית התערבות המבוססת על פדגוגית מסעות: מחקר זה משלב לראשונה בין מדדים סובייקטיביים בין מדדים סובייקטיביים של הערכת תפיסה עצמית כפי שבאה לידי ביטוי בכמה ממדים, ברמת דפוסי החשיבה, ברמת הערכת ביצוע בפועל ומודעות לביצוע ולאסטרטגיות, ובהקשר הרחב יותר […]

מסמך/מצגת 2022

בסיס הידע אינטגרטיבי לקשר הורה-ילד עבור פיתוח תוכניות, הכשרות ויוזמות לגיל הרך- לידה עד 3

הידע האינטגרטיבי נועד ליצור שותפות בין אנשי מקצוע והורים לגיל הרך, במטרה לתמוך בתהליכי התפתחות מיטבית של ילדים, כבסיס חיוני לקידום המוביליות שלהם בעתיד. מוצגים עקרונות ומרכיבי הגישה הרב-תחומית להתפתחות ילדים בגיל הרך, שלבי התפתחות ילדים, התפתחות ההורות וקשר הורה-ילד, לפיתוח הכשרות, יוזמות ומערכי עבודה. שותפים: מרכז סיד – המכללה האקדמית תל אביב יפו, החוג […]

מסמך/מצגת 2022
דילוג לתוכן
Send this to a friend