תכניות תגבור לימודי לאחר שעות הלימודים: מטרות, דרכי פעולה וממדים לבחינת איכות התכניות
מסמך/מצגת30 עמ'עברית2010
תקציר
מסמך זה ממפה את התכניות הלימודיות העיקריות בישראל תוך בחינת מידת יישומן של דרכי הפעולה הנתפסות כתורמות לאיכותן. הדו״ח נועד לתמוך בקבלת ההחלטות באשר לכיוונים חדשים ולסדרי עדיפויות בפיתוח תחום התכניות הלימודיות אחרי שעות הלימודים
שותפים: הפדרציה היהודית של ניו יורק
תגיות: ג’וינט אשלים, אשלים, מוביליות
פריטי ידע קשורים
מסמך/מצגת
2024הוגנות בחינוך בעולם משתנה
מסמך/מצגת
2024ניתוח אינטגרטיבי של גוף הידע והמחקר מן השנים 2023-2013 על פעילות ג’וינט-אשלים בעולם החינוך: תפיסת המוביליות הכלכלית-חברתית ושימושי המחקר
מסמך/מצגת
2024תמיכה במשפחות בתהליך פרידה וגירושין: חקיקה, מדיניות ופרקטיקות מיטביות סקירה בין-לאומית
מסמך/מצגת
2024