תכניות תגבור לימודי לאחר שעות הלימודים: מטרות, דרכי פעולה וממדים לבחינת איכות התכניות

נוצר ע"י בן רבי, דליה; עמיאל, שרון
מסמך/מצגת30 עמ'עברית2010

מסמך זה ממפה את התכניות הלימודיות העיקריות בישראל תוך בחינת מידת יישומן של דרכי הפעולה הנתפסות כתורמות לאיכותן. הדו״ח נועד לתמוך בקבלת ההחלטות באשר לכיוונים חדשים ולסדרי עדיפויות בפיתוח תחום התכניות הלימודיות אחרי שעות הלימודים

שותפים: הפדרציה היהודית של ניו יורק

פריטי ידע קשורים

‘נקודת מפנה’ לקידום יזמות והכנה לעולם העבודה בקרב בני נוער במצבי סיכון: מחקר הערכה

“נקודת מפנה” היא תכנית גג המאגדת חמש תכניות. מטרתה לסייע לבני נוער במצבי סיכון להשתלב בעולם העבודה באמצעות הכשרה והקניית כלים. דו”ח זה מתמקד בניתוח אינטגרטיבי של התכניות השונות ובבחינת תרומתה של “נקודת מפנה” למערך השירותים לבני נוער בסיכון באופן כללי שותפים: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, משרד החינוך, משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, המוסד לביטוח […]

מסמך/מצגת 2012

Best Practices לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות במגזר הפרטי: סקירת ספרות במסגרת המחקר המלווה את מיזם ״עסק שווה״

סקירת ספרות הנוגעת במגוון נושאים הקשורים לקידום תעסוקת אנשים עם מוגבלות במגזר הפרטי, ממקורות בין לאומיים, במטרה לסייע לארגונים לקדם אוכלוסיות אלו ולקדם גיוון במקום העבודה שותפים: משרד הכלכלה, קרן רודרמן, מיטב דש

מסמך/מצגת 2017

תכנית ‘רווחת הפרט’ בבתי ספר יסודיים: הערכת התערבות לקידום עבודת המורים עם תלמידים בסיכון

מחקר זה נועד לתאר את עיקרי ההתערבות ולתמוך בפיתוח התכנית והרחבתה, ובהעמקת הידע בנוגע להכשרה לחיזוק עבודת המורים עם תלמידים בסיכון. המחקר מתמקד ביישום התכנית בבתי ספר יסודיים במהלך שנות ההפעלה הראשונות של הפיילוט: 2002-2006 שותפים: משרד החינוך

מסמך/מצגת 2012

תמיכה פורמלית בבני משפחה מטפלים – Caregivers

סקירה זו מבקשת להציג את מערכי התמיכה הפורמליים שמדינות שונות בעולם מעניקות לבני משפחה מטפלים ולהציע המלצות לפעולה ולקידום מדיניות לאומית בישראל שותפים: הארגון הישראלי לבני משפחה מטפלים – CareGivers Israel, אוניברסיטת חיפה

מסמך/מצגת 2016
Send this to a friend